Sākums » Jaunumi » Seminārs: Mārketinga domāšana

Seminārs: Mārketinga domāšana

Projekts “Tūrisma attīstība. No tradīcijām līdz mūsdienīgam biznesam”
Nr.18-00-A019.333-000012
Darba kārtība

Mārketinga seminārs
Mārketinga domāšana (eng – Marketing Mindset)

Dalībnieki: projekta “Tūrisma attīstība. No tradīcijām līdz mūsdienīgam biznesam” interesenti, tūrisma nozares pārstāvji.

Vieta un laiks: Liepājas rajona partnerības biroja telpās, Grobiņā, Krasta ielā 12 (otrais stāvs),
11. decembrī pulksten 11.00.

Lektors: Jānis Blunavs, reklāmas ideju un stratēģiju aģentūras “Esplanāde” vadītājs.

Pieteikšanās semināram līdz 9. decembrim uz info@lrpartneriba.lv.
Darba kārtība:

10.45–11.00
Reģistrācija
11.00–13.00
Lekcija:

  • Produkts mārketingā, produkta līmeņi, diferencēšana, iecerētā un uztvertā vērtība;
  • Potenciālo klientu segmentēšana mērķauditorijās – teorija un jēgpilns tās pielietojums;
  • POP un POD koncepcija – metodiska produktu atšķirīgo īpašību uzsvēršana zīmola izstrādē un komunikācijā;
  • Komunikācijas vieta dažādu mārketinga aktivitāšu starpā.
13.00–13.20
Kafijas pauze
13.20–15.00
Lekcija:

  • Reklāma, veicināšana vai sabiedriskās attiecības? Mārketinga komunikācijas veidi;
  • Logo, korporatīvā identitāte un zīmols – kopīgais un atšķirīgais.